אבי ניסנקורן : שביתה כללית במשק ביום ראשון: "ההסתדרות לא נעמוד מנגד" | מעריב : ברצוני להודות לשר האוצר משה כחלון וליו״ר הקואליציה חכ דוד ביטן, לפרופסור אבי.

אבי ניסנקורן : שביתה כללית במשק ביום ראשון: "ההסתדרות לא נעמוד מנגד" | מעריב : ברצוני להודות לשר האוצר משה כחלון וליו״ר הקואליציה חכ דוד ביטן, לפרופסור אבי.

אבי ניסנקורן : שביתה כללית במשק ביום ראשון: "ההסתדרות לא נעמוד מנגד" | מעריב : ברצוני להודות לשר האוצר משה כחלון וליו״ר הקואליציה חכ דוד ביטן, לפרופסור אבי.. עשייתו של אבי ניסנקורן למען העובדים ולמען צמצום פערים מדברת בעד עצמה ואנו בטוחים בכוחנו. שיפרנו דרמטית את מצבם הכלכלי של אוכלוסיית הנכים. כיהן כחבר הכנסת, שר המשפטים בין מאי 2020 לינואר 2021 וכיושב ראש ההסתדרות החדשה בין יוני 2014 למרץ 2019. לדבריו, בשבועות האחרונים התנהל משחק ציני וכואב על גבם של העובדים שבעקבותיו הכרזתי סכסוך עבודה בכל המגזר. הרב משה קליין, רב המרכזים הרפואיים 'הדסה' במילות פרידה לרב סולובייצ'יק.

אנחנו בעד ממשלת אחדות אך רוצים את כל האופציות. שיפרנו דרמטית את מצבם הכלכלי של אוכלוסיית הנכים. לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן, אמר ניסנקורן. חכ אבי ניסנקורן בריאיון באולפן אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: לדבריו, בשבועות האחרונים התנהל משחק ציני וכואב על גבם של העובדים שבעקבותיו הכרזתי סכסוך עבודה בכל המגזר.

אבי ניסנקורן על נפילת כחול לבן בסקרים - גיא פלג וניסים ...
אבי ניסנקורן על נפילת כחול לבן בסקרים - גיא פלג וניסים ... from 103fm.maariv.co.il
ניסנקורן לא צפוי להערים קשיים על מהלך כזה — בסופו של דבר כולם אנשי מפלגת העבודה. התעוררנו הבוקר לעוד מקרה מזעזע של אלימות במשפחה. חכ אבי ניסנקורן בריאיון באולפן אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: כתב אישום מזעזע הוגש נגד תושב המרכז בגין התעללות בילדיו ובבת זוגו • הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום. הטענות בדבר סיעת הבית החברתי קשורות לעניינים פנימיים שלהם וכל ניסיון לטעון אחרת הוא שקרי ומסולף. עשייתו של אבי ניסנקורן למען העובדים ולמען צמצום פערים מדברת בעד עצמה ואנו בטוחים בכוחנו. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. מאז ההחלטה לדחות את פתיחת תאגיד השידור החדש העיתונאים ברשת זועמים ומבקרים בחריפות את ההסתדרות.

חכ אבי ניסנקורן בריאיון באולפן אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet:

לדבריו, בשבועות האחרונים התנהל משחק ציני וכואב על גבם של העובדים שבעקבותיו הכרזתי סכסוך עבודה בכל המגזר. לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן, אמר ניסנקורן. ברצוני להודות לשר האוצר משה כחלון וליו״ר הקואליציה חכ דוד ביטן, לפרופסור אבי. שר המשפטים של מדינת ישראל. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. ההסתדרות כתנועה החברתית הגדולה והמובילה בישראל שפועלת לצמצום פערים בחברה, משקיעה משאבים רבים על מנת שהשירותים שמקבל חבר הסתדרות ובפרט דרך מועדון 'ביחד. אָבִי, יִסַּר אֶתְכֶם בַּשּׁוֹטִים, וַאֲנִי, אֲיַסֵּר אֶתְכֶם בָּעַקְרַבִּים. הן ועוד רבות וטובות מובילות ביחד עם אבי ניסנקורן עשייה אמיתית לחברה צודקת ושוויונית יותר. הרב משה קליין, רב המרכזים הרפואיים 'הדסה' במילות פרידה לרב סולובייצ'יק. מאז ההחלטה לדחות את פתיחת תאגיד השידור החדש העיתונאים ברשת זועמים ומבקרים בחריפות את ההסתדרות. יור ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר בהקשר זה: יש חרושת שמועות, ועמיר פרץ אכן אמר בהודעתו שיחפש מישהו מבחוץ וימליך אותו. בשבוע שעבר הבהיר ניסנקורן כי השביתה תחל מחר אם לא יימצא פתרון הולם לעובדים בשידור הציבורי.

1 year ago1 year ago. עדכוני חדשות שוטפים, ראיונות מרתקים, שידורים מיוחדים, הופעות בלעדיות וכתבות מעניינות. ״עשינו היסטוריה חברתית במדינת ישראל. אנחנו בעד ממשלת אחדות אך רוצים את כל האופציות. אקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים.

אבי ניסנקורן - ערוץ הכנסת
אבי ניסנקורן - ערוץ הכנסת from www.knesset.tv
בשבוע שעבר הבהיר ניסנקורן כי השביתה תחל מחר אם לא יימצא פתרון הולם לעובדים בשידור הציבורי. עשייתו של אבי ניסנקורן למען העובדים ולמען צמצום פערים מדברת בעד עצמה ואנו בטוחים בכוחנו. כעת יור ההסתדרות אבי ניסנקורן הביע גם הוא תמיכה בשר. הן ועוד רבות וטובות מובילות ביחד עם אבי ניסנקורן עשייה אמיתית לחברה צודקת ושוויונית יותר. אָבִי, יִסַּר אֶתְכֶם בַּשּׁוֹטִים, וַאֲנִי, אֲיַסֵּר אֶתְכֶם בָּעַקְרַבִּים. מתכוננים להשבעת ביידן ודנים על הקו הדק בין העתקה להשראה בספרות. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן, אמר ניסנקורן.

כתב אישום מזעזע הוגש נגד תושב המרכז בגין התעללות בילדיו ובבת זוגו • הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום.

אבי ניסנקורן התייחס לדבריה של יחימוביץ', ואמר כי יחימוביץ', שמעולם לא פתרה משבר אלא רק הכניסה ארגונים למשברים, ממשיכה להוציא הודעות משמיצות ומופרכות לעיתונות. יור ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר בתום המומ: מתכוננים להשבעת ביידן ודנים על הקו הדק בין העתקה להשראה בספרות. התעוררנו הבוקר לעוד מקרה מזעזע של אלימות במשפחה. הן ועוד רבות וטובות מובילות ביחד עם אבי ניסנקורן עשייה אמיתית לחברה צודקת ושוויונית יותר. כיהן כחבר הכנסת, שר המשפטים בין מאי 2020 לינואר 2021 וכיושב ראש ההסתדרות החדשה בין יוני 2014 למרץ 2019. ניסנקורן לא צפוי להערים קשיים על מהלך כזה — בסופו של דבר כולם אנשי מפלגת העבודה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. כתב אישום מזעזע הוגש נגד תושב המרכז בגין התעללות בילדיו ובבת זוגו • הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום. חכ אבי ניסנקורן בריאיון באולפן אתם צופים בערוץ היוטיוב של ynet: מספר טלפון נייד ונייח, כתובת ומפה של ניסנקורן אבי מרחוב פרג בהוד השרון. שיפרנו דרמטית את מצבם הכלכלי של אוכלוסיית הנכים. אחרי שנים בהן היה פרח מוגן, אבי ניסנקורן הלך כנראה צעד אחד יותר מדי:

שיפרנו דרמטית את מצבם הכלכלי של אוכלוסיית הנכים. ברצוני להודות לשר האוצר משה כחלון וליו״ר הקואליציה חכ דוד ביטן, לפרופסור אבי. כאשר המחנה זקוק לחיבורים כדי לשרוד, וישנם ריבוי מפלגות ומועמדים. יור ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר בהקשר זה: הטענות בדבר סיעת הבית החברתי קשורות לעניינים פנימיים שלהם וכל ניסיון לטעון אחרת הוא שקרי ומסולף.

גיל ג'יבלי | Globes
גיל ג'יבלי | Globes from images.globes.co.il
אנחנו בעד ממשלת אחדות אך רוצים את כל האופציות. אבי ניסנקורן התייחס לדבריה של יחימוביץ', ואמר כי יחימוביץ', שמעולם לא פתרה משבר אלא רק הכניסה ארגונים למשברים, ממשיכה להוציא הודעות משמיצות ומופרכות לעיתונות. אבי ניסנקורן מסביר מדוע בחר לעזוב את גנץ, מה הסיכוי להפיל את נתניהו והאם יש היתכנות לחיבור עם לפיד. אחרי שנים בהן היה פרח מוגן, אבי ניסנקורן הלך כנראה צעד אחד יותר מדי: מתכוננים להשבעת ביידן ודנים על הקו הדק בין העתקה להשראה בספרות. לאחר הודעת התמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר זאב אלקין זוכה היום לתמיכה משמעותית ולא צפויה מיור ההסתדרות אבי ניסנקורן במירוץ לראשות העיר. לאחר שנים ארוכות כאיש ציבור, אני לוקח היום פסק זמן, אמר ניסנקורן. ההסתדרות כתנועה החברתית הגדולה והמובילה בישראל שפועלת לצמצום פערים בחברה, משקיעה משאבים רבים על מנת שהשירותים שמקבל חבר הסתדרות ובפרט דרך מועדון 'ביחד.

הטענות בדבר סיעת הבית החברתי קשורות לעניינים פנימיים שלהם וכל ניסיון לטעון אחרת הוא שקרי ומסולף.

שיפרנו דרמטית את מצבם הכלכלי של אוכלוסיית הנכים. כיהן כחבר הכנסת, שר המשפטים בין מאי 2020 לינואר 2021 וכיושב ראש ההסתדרות החדשה בין יוני 2014 למרץ 2019. אקח פסק זמן מהחיים הפוליטיים. יור ההסתדרות, אבי ניסנקורן, אמר בהקשר זה: הן ועוד רבות וטובות מובילות ביחד עם אבי ניסנקורן עשייה אמיתית לחברה צודקת ושוויונית יותר. יש חרושת שמועות, ועמיר פרץ אכן אמר בהודעתו שיחפש מישהו מבחוץ וימליך אותו. אבי ניסנקורן הודיע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים ולא יתמודד בבחירות הקרובות. יושב ראש ההסתדרות, אבי ניסנקורן, איים הבוקר להשבית את כל אתרי הבניה, בעקבות אירוע קריסת המנוף. יור ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר בתום המומ: הטענות בדבר סיעת הבית החברתי קשורות לעניינים פנימיים שלהם וכל ניסיון לטעון אחרת הוא שקרי ומסולף. התעוררנו הבוקר לעוד מקרה מזעזע של אלימות במשפחה. מתכוננים להשבעת ביידן ודנים על הקו הדק בין העתקה להשראה בספרות. אָבִי, יִסַּר אֶתְכֶם בַּשּׁוֹטִים, וַאֲנִי, אֲיַסֵּר אֶתְכֶם בָּעַקְרַבִּים.